miercuri, 17 martie 2010

What a day !

Dupa ce ca sunt prinsa peste cap cu diverse chestii - cum ar fi luarea in dinti a tuturor ariilor comerciale pe o raza de 10 km in jurul casei - m-am mai legat la cap si cu plantatiile. Cum am ajuns io sa fac asa ceva ??? Pai dupa ce saptamani intregi am tot votat pentru altii, de mi se luase, am zis ca e momentul sa ma apuc si eu de agricultura. Treaba grea dom'le, solicitanta. Nu e asa usor sa faci rost de resurse, sa urmezi toti pasii......

Dar ce m-a determinat, totusi ? Pai cand am vazut io ca pana si frate'miu s-a bagat la asa ceva, am zis ca e musai sa intru in rand cu lumea. Nu imi dadusem seama ca eram o ciudatenie. Acum ma simt mai bine in pielea mea.

Am sansa sa plictisesc si eu lumea pe toate canalele de comunicare. Sa ma tangui pentru niste monede. Sa trimit mass-uri. Sa trimit iar si iar. Pai cum credeti ca merge treaba ? Am o frumusete de plantatie. Curand produc si cafea. Cata satisfactie. Nu stiam eu de ce eram usor frustrata, neimplinita. Simteam o gaura in stomac si nu ii identificam originea. Aleluia !

Si cu toate treburile astea pe cap - ba cu bucatareala, ba cu copiii, ba cu menajul, ba cu plantatu' lu' peste, ca chistig si io o masina rosie sa ma trag toata ziua - , ba cu blogu'.........hop si shopingareala. Si nu e normal sa pic seara franta ? Nervii din trafic, zbierete de copil...
Ce am produs azi ? printre multe altele ...o bluza haioasa ( 29 lei - kiabi ) si 5 body-uri pt A ( la set, 26 lei in auchan ). Poza cu bluza e realizata de fotograful M. Industrie, dom'le. Plus ca m-a pus sa pozez ca la gradi. Am si floarea de ieri in par. Daca dati click pe poze, vedeti mai clar despre ce e vorba.

2 comentarii:

  1. Simo!!! imi place bluzitaaaaa e faina rau

    RăspundețiȘtergere
  2. daaaa, am mers in Cora si credeau octogenarii ca lucrez acolo ( unde e parizerul de pui, de ce sunt 2 preturi ) - cred ca pare gen sort, uniforma ;-)))))))))

    RăspundețiȘtergere