joi, 18 martie 2010

Marea osteneala

Nu vreau sa par carcotasa, insa saptamana s-a dovedit a fi una nebuna. Cum ziceam, am vrut sa schimb pantofii M-ei cu unii mai mari, cum in Cora nu aveau, am zis sa incerc la Z din Plaza. Buuuun. Nici acolo nu aveau, asa ca trebuia sa iau orice altceva de suma respectiva. Cand, in sfarsit, gasesc ceva dragut, surpriza la casa. Nu reusea sa scoata alarma ( ca, cica, produsul era din alt magazin Z si avea alt tip de alarma ). Punem deoparte produsul ( cu nume pe punga ) si incercam la Cora, poate aveau acolo ce imi placea si rezolvam problema mai elegant.
Dar ce sa vezi, cand sa iesim din Plaza, ca sa luam in dinti si Cora, cineva are ideea sa vada cum e la Polo Garage. Io zic ca-s cam scumpe acolo, dar faine. Ne aventuram cu capul inainte, nestiind ca ispita ne pandeste la colt. Si ce sa vezi. Hopa ! Niste rochii superbe ( mereu mi-am dorit o rochie lunga, insa sa dai 400 lei.....aici erau reduse de la 447 la 127 )...ne probam, io ezit. Si ca sa dispara orice urma de indoiala, persoana cu ideea zice ca imi ia rochia cadou de ziua mea ( care a fost prin ianuarie, dar ce conteaza. rochie sa fie dom'le ). Ca sa fie fair, am decis sa o facem pe din doua. Insa si persoana in cauza si-a tras rochie. Deci, cei de la Polo Garage si-au facut planul pe ziua de azi, au vandut 2 rochii superbe, deosebite.
De la emotii, A a odorizat magazinul, una din domnisoarele de acolo s-a sesizat si m-a anuntat ca ar trebui schimbat. S a bagat un spagat pe doua scaune, scaunele fiind inlocuite de manerele caruciorului. Toata lumea fericita. Vanzatoarele ziceau ca vor si ele copii, noi ziceam ca vrem si noi rochii.
Si uite-asa au trecut cam 2 ore. Nu inteleg cum. Am ajuns la ora deschiderii la Plaza, am stat la usa sa se deschida, ne-am bulucit inauntru, ne-am imbrancit, am dat din coate sa prindem loc la lift........o adevarata aventura.
Urmeaza Cora. Aici mult mai usor. Asa ai zice ! Nuuuuuuuuuu ! GRESIT. De ce ? Pai plin de pensionari, octogenari. Ziceai ca se da ceva gratis, se impingeau, erau grabiti, bombaneau. Sa ajunga la toata lumea ! Ce credeti ca s-a intamplat ?????Ne-am gandit noi un pic si am dezlegat misterul : AU VENIT PENSIILE.
Am luat ce trebuie pentru o salatica ( salata, rosii, ardei, masline, sunca, "OO", branza, ulei masline, otet balsamic etc ) si am plecat sa bucatarim.
Cand era aproape gata totul, au fost livrate tone de produse bio ( cica e un targ in centru, cu zacusca, pastrama si alte chestii BIO ). F a mai subliniat ca cica se statea cu Vuittoane la coada la mici ( chiar vedete, Lili Sandu - tipa de l-a refuzat pe Stelea sub arcul de triumf ). Ciocolata de casa a fost piesa de rezistenta. Un deliciu.
Acum ce ti-e si cu goana dupa bio. Mare smecherie. Pai am si eu niste mere de la bunici din curte, foarte bune. Ce ti-e si cu bio ? Cu taranii ? Respecta ei macar normele minime de igiena ? De unde stii cat sunt de proaspete produsele ? Primesti vreo garantie ?
Imi aduc aminte de tarani de la bunica din sat, care dadeau pe masina de tocat branza care facea viermi si o framantau cu sare si numa' buna de vanzare. Ati fost vreodata la stana ? Mizerie mai mare ca acolo.....avea dreptate mama ca ciobanii lasa branza la scurs in izmene. Sa te fereasca Sfantul ! Vizitati de curiozitate o stana ( gasiti prin zona Bran, eu am fost la una langa Plaiul Foii - Zarnesti ).
Aaa, si daca e bio, pai sa platesti BIO. A innebunit lumea ! Produsul e cu cel putin 40% mai scump, ca e bio.
Fac taranii specula la Bucuresti. Scump, dom'le scump. Ciocolata bunicica, insa cozonacul arata cam trist ( nu era crescut, cam saracacios ......un cozonac nascut sub semnul crizei actuale ).
Dar BIO sa fie. Ne-am dat naibii cu produsele ECO si BIO. Uite-asa uitam ca am plecat cam toti de la coada vacii si ne dam in stamba cu produsele ecologice.
Fara suparare.
Parerea mea : taranii fac produse pentru vanzare si produse pentru consum propriu ( separat )

2 comentarii:

  1. fetita, opreste-te mami din slabit, arati fffff bine!! OK ?? by the way..rochia e minunata..si vad ca florile din par..nu le dai deloc duse :))

    hai pupici
    Ralu

    RăspundețiȘtergere
  2. uuuu, unde sa ma opresc ca ar mai fi destule

    multumesc pentru tonul pozitiv al comentariilor

    RăspundețiȘtergere