vineri, 19 februarie 2010

Zi de lucru ca la fabrica

Ca sa se stie, inca nu m-am decis care va fi subiectul central, cu toate ca dupa nume, s-ar deduce ca ar fi copiii, dar nu sunt sigura.
Azi o zi plina......zi grea......ma simt ca dupa o zi la prasit ( parca era greu, nu mai tin minte, ca eram micuta cand ma indeletniceam cu astfel de activitati ). Pot zice ca am lucrat o zi cu norma intreaga ( nu ca nu as avea un job 24 din 24, 7 din 7.....ca la call center ).
Am luat una bucata Mayshor ( nu am dus-o la gradi, am zis sa iesim ca fetele....mare greseala, nu mai repet ), una bucata Gingiuta, una bucata prietena cu una bucata copil de prietena si ne-am aventurat prin suprafetele comerciale......am ajuns in Kiabi Militari unde ne-am distrat copios ( au o oferta cu 4 produse gratuite la 1 cumparat ).
Maya s-a crezut la olimpiada de iarna de la Vancouver si a facut nebunii prin magazin. A lasat-o pe Sara intr-un capat de magazin sa urle, in timp ce ea se zbatuia ca o maimuta, apoi a bagat viteza cu caruciorul Sarei ( cu Sara in el, desigur )......am vazut-o cu coada ochiului cu ce viteza manuia carutul, am zis ca daca rateaza curba....in concluzie, toti 5 eram o bula mare de zgomot, o chestie zbuciumata, agitata, mult vacarm......obositor, intr-un cuvant.
Am mai batut cateva magazine in cautare de mega super hiper oferte, ieftesuguri, dar am realizat ca nu se da nimic gratis....aaaa......a fost gratis la locul de joaca, a fost Maya incantata.
Si ca sa punem capac, dupa ce am petrecut cam 3 ore in centrul comercial Militari, am zis sa condimentam toata aventura nu niscai Plaza, ca deh, asa le sade bine unor doamne.
In trafic, dezastru, acelasi mod de a conduce haotic, care pe care, azi am renuntat sa fiu doamna, am fost mama, asa ca nu am lasat "jmecherii de Bucuresti" sa se bage in fata mea. Dom'le, aveam 3 copii in spate, care mai de care mai urlator, cred ca faceau concurs ca sa treaca mai repede timpul.
In Plaza ne-am miscat ceva mai repede, probabil din lipsa de energie...consumata anterior...insa am rezistat cu stoicism, am spus ca trebuie sa ne dovedim ca putem, ca suntem in stare sa trecem si peste acest ultim obstacol. Am vrut sa punem capac cu un Afi, insa e vineri si am zis sa nu intram foarte obosite in week-end.
Aaaa, ne-am luat teapa cu mancarea, nu va aventurati sa mancati la Cartoful Impanat, neee, scump si prost.
Concluzia zilei : greu si cu shopping-areala, trebuie multa daruire si rezistenta, mai ales cu 3 copii dupa tine.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu