vineri, 26 februarie 2010

S-a dat startul la mitocanie !

Ma bucuram ca vine primavara, timpul frumos, al plimbarilor in parc cu copiii, role, bicicleta, terase, concedii...
Cred ca o sa raman frustrata pe viata. Cum da soarele, cum se intrezareste o raza de caldura, incepe cosmarul existentei mele : mitocania si marlania de sub balcon. Zici ca ies ca mustele la soare : toti manelistii si somerii din cartier isi dau mana sub balconul meu, o impreunare de-a dreptul romantica.
Nu am solutii ! Nu stiu cum sa atac problema. Autoritatile ? De ani de zile sun la ei ( ca si in aceasta seara...mareata si brava sectie de politie nr 25 ) fara niciun rezultat. Nu prea am cum sa rezolv problema decat cu solutii drastice, la care m-am gandit serios.
1. sa ma mut ( dar nu e frustrant, sa te muti din casa ta pentru ca niste dobitoci sorb licoarea lui Bachus pana la miezul noptii sub balconul tau ?... daca am geamul deschis, ma simt ca la birtul din sat, ca la carciuma, miros de tutun si alcool urca in dormitor precum Romeo la Julieta lui ).
2. sa imi cumpar dopuri de urechi ( cred ca e solutia cea mai rezonabila, insa iar e a' dracului de frustrant )
3. sa pun furtunul cu apa pe ei ( insa risc sa ma aleg cu un machiaj natural, de lunga durata ; sau sa o privesc ca o pe investitie ?!)

De fiecare data ajung la stadiul de furie. Furie amestecata cu frustrare, neputinta. Politia isi baga picioarele, nu ia nicio pozitie, magazinul merge ( ca cica patronul e prieten sau ruda cu nu's cine ), iar eu albesc.

Si sezonul incepe de prin martie si tine pana in noiembrie, deci as avea liniste 2 luni pe an.

Am incercat dialogul cu aceste......cum sa le zicem..scursori ( ca daca stau noapte de noapte atarnati de-o bere, automat nu au un job, o familie sau orice altceva ), dar va dati seama ca ei sunt limitati, vocabularul lor cuprinde cateva cuvinte, 90% injuraturi de mahala + inca 2-3 cuvinte de baza.

Vine Politia ! Traiasca manelele, prostul gust si mitocania !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu