joi, 18 februarie 2010

Re: Un nou inceput

Trebuie sa imi gasesc un scop prin aceasta noua manifestare, sa imi propun ceva, sa transmit ceva, sa ramana ceva.
Cred ca e mai simplu astfel, cu toate ca inca mai scriu prin agende diverse impresii, in special legate de copiii mei. Wow ! nu imi vine sa cred cum suna, copiii mei !
Obisnuiam sa scriu, puteam umple pagini intregi cu ganduri, impresii, emotii, trairi, sentimente. Cred ca e bine sa reiau acest sport, insa de data aceasta cu un scop mai precis, inca il caut si sper sa dau de el.
Inca nu stiu exact despre ce e vorba, trebuie sa imi fac timp sa studiez, sau poate ma scolesc din mers, ca prind repede.
Nu stiu daca va avea cineva rabdare sa ma citeasca, insa pentru spiritul meu, e de bine. Daca ma citeste cine trebuie, tot e un castig.
E tarziu, toata lumea doarme...Albert a picat primul la datorie, Cip a urmat, Maya, mai zbuciumata cum e, s-a luat la tranta cu desenele pana le-a doborat, eu am ramas pe baricade sa ma asigur ca Maya se culca si uite ca acum sunt doar eu si noua mea formula de evadare, sper sa nu devina un microb. E liniste, incredibil de liniste. E placut sa ii stii pe toti linistiti, calmi, in paturile lor, unde se simt protejati, aparati.
Cred ca ma retrag si eu si voi incerca sa gasesc un scop bine definit pentru aceasta expresie de comunicare, ceva despre care stiam ce ceva vreme, insa ...am ignorat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu