marți, 5 aprilie 2011

Bucuresti by night


Am ramas datoare cu niste relatari din zbuciumul nocturn al capitalei ; personal, mi-am incarcat bateriile pentru urmatoarele 6 luni ( adica, ce se plange lumea ca e greu la munca, trezit dimineata, sef enervant, trafic agasant .....asta e par la ceas sau floare la ureche - pentru cine nu cunoaste prima expresie ; eu o stiu ca am neamuri care lucreaza in domeniul ceasornicariei ).
Treaba grea cu iesitul noaptea ; uitasem cat e de solicitant sa fii pasare de noapte. Pai sa o luam incetisor : tre' sa iti gasesti tinuta, ca nu poti sa mergi asa orisicum. Sa gasesti un echilibru, nici prea Pitzi, nici prea cuminte....un soi de Mitzi, ca sa fiu pe intelesul tuturor.
Apoi, trebuie sa iti gasesti privirea adecvata, un soi de cautatura cu inteles ; adaugi un strop de gravitate si niste fire de obraznicie si iesi in inima Bucurestiului. Prima iesire, Tribute -un club cu pretentii. Faza tare e ca stateam inca in taxi cand ne striga soferul ca am ajuns :-))) Ne dam jos in hohote de ras si continuam aventura. Intram in club undeva pe la ora 22.00.....nu era nimeni ???? Pai ziceau pe site ca la 23.00 canta Proconsul si am zis ca ora 22.00 e ok pentru venit. Mare ne-a fost mirarea sa vedem ca nici la ora 23.00 nu erau foarte multi clienti. Am profitat oricum de "liniste" si am mai discutat una, alta. Proconsul a cantat oricum undeva spre ora 1 noaptea sau dimineata ? Nici nu stiu cum sa zic. Oricum, locatie interesanta, spalata, curata. Servicii bune. Oameni ok ( mai erau 2-3 "atarnaci" imbracati la costum si cravata - pentru impresia artistica - ce se fataiau langa o dama bine cu un cap mai mare ca ei - dar fara succes ).
Am ajuns acasa undeva la ora 3.30 dimineata ; la ora 8.00 eram in parc cu copiii :-)
Ca si concluzie generala : lumea nu se mai zbantuie in club ca acum 10 ani ( cand ieseam eu mai des, ca dup-aia m-am apucat de facut copii si s-a schimbat fusul orar dupa care functionez ). E mai mult un dans al paharelor ( umplute cu whiskey si energizant ) si al figurilor de stil. Un cat-walk al impresiilor artistice. Priviri grave, inteligente ( cica ). O tatonare din priviri. Un nou mod de a-ti gasi jumatatea ? Parca e un targ de vite, pe bune. Toata lumea se priveste ( de vorbit nu e chip, ca e muzica la maxim ), se cantareste, se admira si cam atat.
Interesant, ce sa zic. Mie imi place mai cu actiune, mai cu dans. Bine, pe muzica in cauza e cam dificil de dansat ( ma gandesc la Prodigy in acest moment ).
In fine, cred ca sunt eu demodata. Se pleaca in club la/dupa miezul noptii, se rade o sticla de whiskey ( cu energizant, musai ! ) si se doarme a doua zi pana la ora 16.00, cel putin. Si zici la final : "Doamne ! ce tare m-am distrat ! Nu mai stiu exact cu cine sau ce am facut, dar a fost atat de cool, man ! "
Asta se intampla acum 2 saptamani. Week-end-ul care tocmai a trecut a fost un alt soi de experienta, mai pe gustul meu, dar care tot s-a lasat cu dureri de cap. ( insa asta e o alta poveste).
Pe curand.

5 comentarii:

  1. Pai stai putin, intai ameninti (in povestioara cu doamna bine) ca ne povestesti ce tare a fost iesirea si cum e distractia, iar acu vii si bagi o poveste (frumos relatata) cu o urma de dezamagire despre felul unora de a se distra si usor iz de nostalgii.
    Iar la sfarsit spui ca mai urmeaza o alta poveste despre o experienta mai placuta. Pai e corect? Ce-i cu suspansul asta? Zi acuma tot (cat inca mai sunt urme de energizant pe esofag) si alta data mai vezi tu ce ne mai povestesti.
    Si hai repede ca pleaca cititorii la munte dezamagiti de distractiile astea bucurestene !!!

    Deci?

    RăspundețiȘtergere
  2. am uitat sa ma semnez la comentariu de mai sus
    Vali (acelasi)

    RăspundețiȘtergere
  3. pai uitasem sa zic de week-end-ul trecut :-) si am zis ca se interpreteaza apoi cum ca ma dau mare :-)
    ca ma distrez prea tare, prea des :-)

    Povestioara urmatoare va fi despre Deko Cafe ( stand-up comedy ) si Jack's ( Piano Bar - unde canta niste bulgarski people ).

    RăspundețiȘtergere
  4. honey, mie mi-a placut si prima iesire sa stii...desi am fost numai noi 4;am fost mai incantata decat tine, poate , pt ca nu am mai iesit demult si chiar nu mai stiam cum se distraza lumea prin Bucuresti.
    In ceea ce priveste saptamana ce a urmat, te las pe tine sa povestesti;tot ce pot sa spun este ca a doua zi am fost cam ametita de la atata whisky cu energizant(''musai'' - cum spui tu.
    pupici, fata...:))
    Danna

    RăspundețiȘtergere
  5. Draga mea,

    Si eu m-am distrat, doar ai vazut. Dar cred ca era mai funny cand ieseam noi in Becker Brau, pe vremuri.....ahahhaaa....acum vreo 9-10 ani :-)

    Orice iesire ne place :-) Si a fost funny si week-end-ul asta, exceptand ziua ce a urmat ( urmatoarea dupa urmatoarea :-)))))

    RăspundețiȘtergere