luni, 4 aprilie 2011

Reinventare

Am ajuns la concluzia ca dupa 30 m-am reinventat. Suntem asa de agatati in jocul asta prostesc al cifrelor ? Ne simtim mai bine sa dam cu 2-3 kg mai putin ( daca e sa ne facem vreun test ceva ), nici cand e vorba de ani nu suntem foarte sincere ( ne ascundem in spatele codului bunelor maniere cum ca o lady nu isi spune niciodata varsta.....sa lasam un mister....ca parca ridurile nu tradeaza sau la 30 o sa zic ca am 15 ).
Am tras iar o "ieseala" de vineri ; cum ne-am antrenat saptamana trecuta in Tribute, am fost deja la mare inaltime ( ma refer la tocurile de 10, desigur...sau 11 ? ). Intr-un club fainut, Jack's ( eu eram cea cu picioarele pe sus, daca se numara printre cititori si unii care au iesit in aceeasi locatie..picioare pe sus ca dansam JIVE, ce credeati ? ca merg degeaba la dansuri ???? ) era o doamna faina, nu zic nu. Insa grupul nostru, ma refer la partea masculina, era impartita in doua tabere : unii ca are 40, altii ca are 30. Eu as fi zis peste 35 clar, cu toate ca tanti arata bine, conditie fizica buna, cap frumos, nu atarna nimic, dar niste riduri de expresie tradau varsta. Nu zic ca e de rau. Se simte diferenta. E vorba de stil. E chestiune de a sti cum sa porti o haina, cum sa alegi un machiaj. Sunt lucruri care se dobandesc in timp.
Am vrut sa o abordez imediat ca sa rezolvam misterul - deja ne infrana petrecerea, dar mi s-a zis NUUUUU, cum sa intrebi asa ceva. Si alte comentarii de rigoare. Asa ca am dat peste doamna la toaleta si am intrebat-o cati ani are, daca nu o deranjeaza sa imi spuna etc. ( i-am explicat si motivele ). A fost foarte amabila ; avea 40, no kids, no husband, arata foarte fain pentru varsta ei si mi-a placut ca nu s-a fastacit la intrebarea mea.
Eu zic sa le dam incolo de cifre, numere. Nu incurajez la nesimtire ( mai ales cand e vorba de kg ), dar nici nu cred ca e cazul sa ne transformam intreaga existenta intr-un zbucium continuu guvernat de cifre.

Maine revin cu reactii personale in urma celor doua mega iesiri in peisajul bucurestean. Veti ramane surprinsi :-)

2 comentarii:

  1. intrebare scurta:
    ai dat peste doamna la toaleta sau ai facut tot posibilul sa dai?
    Vali

    RăspundețiȘtergere
  2. crede-ma ca eram mai prinsa decat iti imaginezi :-))) deci, din greseala :-) pe bune :-)

    Dar, precum un detectiv adevarat, am elucidat misterul :-)

    RăspundețiȘtergere