vineri, 29 aprilie 2011

Smochine si caviar


In urma cu cateva zile, rasfoiam o revista de doamne in tandem cu cafeaua artagoasa de dimineata. Cum dadeam eu pagini, pagini ( savurand pozele, ca n-am rabdare de citit articole despre 10 pasi spre inima lui sau alte delicii adolescentine ) mi se strecoara printre degetele de pianista ( as vreau eu ) un esantion frumos colorat, cu roz, desigur - perfect pentru pantofii mei speciali. Ma uit la pliculetul micut si dragalas din palmele mele ; arunc revista si incep sa il intorc cand pe-o parte, cand pe cealalta.
Nu credeam atunci ca esenta din interior ma va cuceri pe veci. Eu nu sunt chiar asa usor de impresionat, contrar celor mai multe opinii. Ma extaziez poate usor, insa e de scurta durata. Acum chiar s-a legat ceva. S-a creat o conexiune speciala ( la nivel olfactiv ).
Revenind la micul pliculet, descopar cu entuziasm ca modul de testare este diferit de cel obisnuit, functioneaza chiar ca un mic parfumel in miniatura ( adica exista sistemul de pulverizare ). Acum este punctul culminant, climaxul :-) momentul adevarului. Pulverizez ! Mi-e greu sa descriu euforia care mi-a cuprins intregul corp. Frenezie, nebunie ...extaz ! Toate sentimentele acelea de iti dau fiori curgeau prin trupul meu ametit de o asemenea mireasma. Am simtit iar acei fluturasi in stomac. Contactul cu pielea a pecetluit relatia ce avea sa urmeze.
Cand stropii miraculosi din amestec de cimbru si lemn, caviar si smochin s-au impregnat adanc in piele, am simtit si mi-am explicat denumirea de Womanity. Am simtit cum mi se deschid ochii. Am simtit ca traiesc.
Sare si dulce intr-un buchet care m-a lovit iremediabil. Am ezitat in prima faza. Ne-am tatonat, ca sa zic asa, eu si W. Am cochetat, am flirtat. Pana cand inevitabilul s-a produs : ne-am unit intr-o impletire de elemente dintre cele mai contrastante.
W este o contradictie in sine. De aceea cred ca m-a bulversat in asa masura. Avem multe lucruri in comun, iar cel care ne defineste cel mai bine, este "contrastul".

2 comentarii:

  1. e urmatorul pe lista mea!! :D e beeeetoooon! l-am primit mostra ca breloc pentru telefon in sticlutza de 2 ml si din cand in cand deschid sa-l simt. yummyyyy

    RăspundețiȘtergere
  2. am gasit si pareri contra, dar pe mine m-a cucerit ;-)

    RăspundețiȘtergere