vineri, 15 aprilie 2011

Micile bucurii



















Ieri am avut emotii incredibile cand am vazut zambetul stirb al M-ei. Mi-am adus aminte de primii pasi, de primele cuvinte, de primele victorii, ca sa zic asa. Acum incepe o noua etapa. Trece timpul ca nebunu'...e infricosator de frumos. Infloreste sub ochii mei si ma umplu de o stare de bine, radiez, pur si simplu.
Si ea a avut emotii. Ne asteptam sa cada, caci se clatina de ceva saptamani :-) L-a pastrat intr-un servetel si toata seara mi-a zambit ( de fapt, s-a dat mare, stiu eu ). Mi-a explicat ca o asteapta pe Zana Maseluta ; dupa ce a adormit, s-a dus Zanul, dar a lasat 5 lei. Eu stiam ca fetele de la gradi au primit 10-20 lei. Ma gandeam ca va fi suparata de dimineata, asa ca am convocat si Zana care a plusat ;-)
Bucurie imensa de dimineata. M-a chemat M sa ma uit sub perna. Incredibil ! Insa am avut o alta dilema : Zana Maseluta a lasat dintele acolo...vezi daca nu sunt pusa la curent cu aceste noi tendinte !!!
Povestea zice ca Zana ia dintele si lasa banut la schimb ( cred ca de metal ). Asta e ! I-am zis ca primul dinte il lasa ca amintire ;-) Bineinteles ca m-a intrebat daca nu cumva i-am pus eu banii ( dar i-am explicat ca mami nu prea are bani, plus ca eu am dormit toata noaptea ).
Oricum, bucuria a fost maxima de ambele parti. Toata lumea fericita :-)

Un comentariu: