miercuri, 13 aprilie 2011

Turnul Babel

Sau un turn in picaj ? E greu cand nu ajungi la un numitor comun. Plus ca sunt usor depresiva ca nu am reusit sa mai folosesc cocos si simt ca fiinta mea nu isi gaseste echilibrul zilele acestea. Cocosul e bun, insa destul de pretentios, cere timp si rabdare, 2 lucruri de care nu dispun oricand si oricum. Nu ma caracterizeaza rabdarea, recunosc. Iar timp nu am pe cat mi-as dori.
Ar trebui sa ma mobilizez si sa gasesc loc pentru cocos macar o data pe saptamana, dar uite ca in ultima vreme nu imi iese. Incerc sa ma adun pe final de saptamana, dar nu am garantia succesului. Iar pentru a vedea rezultate, ar trebui sa ma tin de program. Sa respect cu sfintenie acest ciclu de tunare/reinventare.
Plec de la Babel si ajung la cocos. Unde dai si unde crapa, nu ? Am avut iar ceva peripetii, ca doar eu pot ( pe tocuri, desigur ) sa ma aventurez in marea de rechini fara costum de protectie. Important e ca reusesc sa imi mentin capul la suprafata si sa mai si dau haotic din maini si din picioare ( egal semn de disperare ) - toate aceste actiuni in acelasi timp. Ma consider norocoasa ca nu m-am inecat pana acum, sincer. Nu zic ca nu aveam destule sanse. Mai ales ca eu nu sunt o buna inotatoare ( dar ma descurc pe tocuri, cred ca asta e avantajul meu cel mai mare ).
In fine, ma lovesc in ultima vreme de o lipsa de comunicare ; poate nu o lipsa, cat un canal gresit de comunicare. De aici si titlul acestui articol. Si ma intreb daca e de vina receptorul sau emitatorul. Acum, iarasi trebuie sa recunosc ca sunt DI-VINA. Nu m-am putut abtine, mi-am dat singura mingea la fileu. Trebuie sa inscriu ;-)
Ca sa inchid amalgamul de idei de pe ziua de azi, indemn la folosirea cocosului cel putin o data pe saptamana pentru un succes deplin in tot ceea ce facem ( noi fiind fapturile acelea minunate, delicate si sensibile, adica sexul frumos si slab - la propriu ; dar nu inseamna ca nu ii invit si pe domni sa se dea cu cocos, insa nu m-am hotarat inca unde ar fi mai indicat sa aplice produsul....revin cu un slogan si pentru voi ).
Cocos, coafura rezista :-)

3 comentarii:

  1. Te pune pe ganduri...sa fie oare cocosul atat de important pentru bunastarea noastra? Succesul sa fie garantat de respectarea stricta a ritualului saptamanal?
    Sau ne credem noi mereu di-vina, cand in fond nu tine de noi?
    Cocos, rezista? Dar oare fara...? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. http://www.youtube.com/watch?v=ezVib_giTFo
    tot An(t)onim.

    RăspundețiȘtergere
  3. Adica nu am fost destul de clara ? I love cocos.

    RăspundețiȘtergere