vineri, 1 aprilie 2011

Isteria continua

Credeam ca faza cu cocosul pe buzele tuturor va fi doar o traire de moment care se va topi catinel in sufletele noastre incinse de soarele iradiant ( mai ales in aceste zile cu nor, praf si gaura de ozon ). Dar nu, nu este asa. Fidele unor astfel de tratamente de infrumusetare, ne ghidam existenta dupa un nou motto : Cocos, coafura rezista.
Dar este oare de ajuns ? Te poti multumi doar cu atat ? Am urmat mersul firesc al lucrurilor si am mai adaugat un strop de culoare in aceasta comunitate restransa, exclusivita, m-as hazarda sa spun, dar reprezentativa.
Asa ca s-a declansat un nou val de isterie bazata de aceasta data pe ritm : "Shake it !" Nu am idee ce iti vine in minte cand auzi acest indemn ; eu una ma gandesc la dinamism, pofta de viata, vacanta, soare, ritm, salsa ....si ....desigur....COCOS. Cum putea sa dispara din peisaj ? Din contra, a fost intarit de shake it.
Ca niste adevarate doamne ce se respecta si au grija nu doar de exterior, ci si de interior ( si cum nu prea ne-am incumetat sa testam cocos intern ), am abordat o noua strategie in ceea ce priveste liniile curbe. Le vrem cat mai curBe si mai bine conturate, sculptate si modelate intr-un invelis ce tinde spre perfectiune.
Unele cu experienta in domeniu, altele inca la stadiul de invatare, de exploatare. Cred ca toata lumea a avut de castigat. Succesul nu a fost cel al cocosului, dar cine se poate lua la tranta directa cu el ? Cine are puterea sa doboare cocosul ? Cocosul bate tot.
Sa fie atunci ca o ghicitoare : am testat batoane, ciocolatele, shake-uri si deja ne simtim mai bine. Sau e o iluzie ? Eu sunt mai usor de convins, recunosc. Ca sampania. Spumoasa, exuberanta. Nu cred ca sunt buna de etalon. Mie imi plac toate chestiile de fete :-) Roz, sclipici, volanase, tutu ( sau mi se trage de la M, are si ea o influenta, recunosc ).
Oricum, la vie est belle cand cocos si shake it baby se inlantuiesc intr-un dans tribal care ne ofera un spectacol unic, spectacolul vietii.

2 comentarii:

  1. "eu una ma gandesc la dinamism, pofta de viata, vacanta, soare, ritm, salsa ....si ....desigur....COCOS" hahahahha, foarte tare! dar care e, totusi, faza cu cocosul? :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu ai folosit pana acum ulei de cocos presat la rece ?

    Tot biroul foloseste :-) e chiar borcanelul din poza ( produsul ). Nu fabulez, COCOS-ul chiar exista si ne-a imbunatatit calitatea vietii.

    Cocos, coafura rezista.

    RăspundețiȘtergere