miercuri, 27 aprilie 2011

Iepuras coconas


Am trecut si de sarbatorile pascale ; unii mai greu, altii mai usor. Am ales sa ramanem in frumoasa urbe, idee deloc rea, avand in vedere valul de masini care a obturat toate intrarile/iesirile din capitala. Senzatie unica, orasul aproape pustiu, doar cativa temerari pe baricade.
Parcurile libere, mai ales la primele ore ale diminetii.....sincer, senzatie de vis. Mi-a placut la nebunie. Cred ca e cel mai interesant sa petreci sarbatorile in oras, caci toti pleaca si te poti bucura de frumusetea pe care o ignori de cele mai multe ori din cauza aglomeratiei, traficului, zgomotului.
E drept ca ai impresia ca esti intr-un vis . . . cum ? sa n-ai cu cine sa te injuri in trafic ? fara claxoane ? fara bip-uri ? zici ca e o scena desprinsa din Inception cand tu iti creezi singur lumea in care vrei sa traiesti.
M-am amuzat din nou cu stirile despre cei care au facut tot felul de abuzuri culinare/bahice - ca doar daca nu ne imbuibam, nu suntem romani autentici. Asa ca am bagat si eu un mini-abuz de dulciuri ( inghetate, torturi, cozonaci, prajiturile ). Dar eu nu am ajuns sa fiu un caz "neresuscitabil".
Ma bucur in continuare de trafic linistit :-) ca cei mai multi au ales sa sudeze cele 2 evenimente ( Paste si 1 mai ), chiar daca le desparte, totusi, aproape o saptamana de munca :-) Cred ca lumea va reintra in normal dupa 5-6 mai cand vom incepe iar sa participam cu totii la ritmul zilei :-)

2 comentarii: