miercuri, 20 aprilie 2011

Descatusare

Acum ca a iesit si soarele pe strada mea ( la propriu ), ma declar eliberata. Cand scuipi tot ce te framanta si te chinuie, te simti mai relaxat si mai destins. E bine uneori sa dai totul afara pentru a putea merge mai departe. Curatenia spirituala de care am mai amintit eu candva. Vrem, nu vrem, trebuie sa o facem si sa ne infruntam cele mai mari temeri pentru a razbi.
Descatusarea e un prim pas spre linistea spre care tanjim. Forfota din zilele acestea m-a doborat oarecum.
Cocosul din vietile noastre s-a dovedit a fi inselator. Unii au fost urcati pe cele mai inalte culmi, altii s-au declarat invinsi. Cred ca voi primi un borcanel inapoi ( sau cel putin asa am fost amenintata ). Am explicat ca necesita timp si perseverenta. La unii tine, la altii nu. Ne lasam oare asa usor amagiti de noile produse aparute in existentele noastre umile ? Sau ce sa mai inteleg ?
Spuneam ca voi gasi un slogan pentru domni in ale cocosului. Inca nu m-am hotarat deoarece ii simt usor reticenti in a incerca acest produs. Oare cocos si relatia rezista ? Sau cum ar suna mai ispititor ? Cocos - niciun refuz. Complicat cu ei si ele, mai ales daca e si cocos la mijloc ; si ma refer la uleiul de cocos, presat la rece, desigur.
Sunt deja la a 4-a sau a 5-a sesiune de cocos si inca nu stiu daca sa ma declar invinsa sau sa continui pentru a simti ceva. E mai complicat decat credeam, depaseste puterea de intelegere pentru un umil amator de produse noi ca mine.
Revenind la soare si saptamana patimilor, nu pot sa vad decat o mare contradictie in alaturarea celor doua cuvinte : soare si patimi. Melanj de speranta si durere. Lumina si moarte. Lumina dupa moarte.
Si toate cate veti cere, rugandu-va cu credinta, veti primi. ( Matei,21)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu